brak kernel-grsecurity-video-nvidia...

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Sob, 14 Sty 2006, 23:21:08 CET

>Takiego komunikatu jeszcze nie widziałem. Wygląda na to,
>że nie powiodło się rozłożenie autoconf.h w /usr/src/linux/include/config/.
>Może nie masz zainstalowanego autoconf'a? U mnie katalog jw. jest pełen
>plików nagłówkowych. Jest tam też plik MARKER o zerowej długości.

Zainstalowalem autoconf-2.59-8 ale nic się nie zmienilo :(
W katalogu /usr/src/linux/include/config/ jest kompletnie pusto.
poldek:/all-avail>search -f *MARKER* daje pare niezwiązanych z tematem
(chyba) odpowiedzi.
Zaczynam dojrzewac do powiedzenia synowi ze grac w tuxracera (ma 5 lat)
tymczasem nie będzie...
Tylko co z mym ojcowskim autorytetem ...:)

Swoją szosą mam dość typową prostą konfigurację. W PLD jądra jeszcze nie
kompilowałem,
ale udawało mi się to kiedyś w innych dystrybucjach....
Są w PLD jakieś specjalne zabiegi konieczne?

Pozdrawiam!
Bocian