Sieczka w X'ach przy starcie systemu

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 15 Sty 2006, 09:56:27 CET

Dnia sobota, 14 stycznia 2006 15:32, Daniel Mateja napisał:

> uruchamia spokojnie, tylko ze nie ma akceleracji na tych kolejnych

Ciekawe... u mnie nigdy nie chciało działać... nie sprawdzałem jeszcze na
najnowszym kernelu ale nie wiem czy to coś da. Będę miał czas to sprawdzę.
Na sterach radeon też nie ma akceleracji na kolejnych.

> niektorzy lubia framebuffora, a ja nie :) wiec dla mnie nie ma sensu
> ale jak duzo robisz pod pod konsola i potrzebujesz cos wiecej to tak ( sa
> jakeis przegladarki obrazkow itp )
Używam tylko jak X'y padają;) Lub jak znowu męczę się ze sterami do mojej
karty graficznej. Ale wtedy faktycznie znacznie podnosi się komfort jak się
ma więcej "linii".

W każdym bądź razie stosując się do Twojej rady nie tylko przywróciłem tryb
tekstowy ale i X'y wstają od razu normalnie (choć trochę to dziwne, że miało
to taki wpływ) więc nie mam sie co nawet zastanawiać nad radeonfb;) Jeszcze
raz dzięki za odpowiedź.

--
Pozdrawiam, Kamil.