udev i /usr na osobnej partycji

Jakub Krajniak jkrpld w op.pl
Nie, 15 Sty 2006, 11:48:29 CET

Witam,
przypadkiem natknąłem się na dziwną przypadłość. Gdy /usr jest na innej
niż / partycji, udev nie startuje wyrzucając słuszne błędy o niemożności
odczytania jakiś potrzebnych jemu plików z /usr/lib/ . Tymczasowo
montuje /usr przed udev (taka prowizorka), tylko, że to powoduje kolejne
błędy dalej przy sprawdzaniu systemów plików (ustawienie 0 0 w fstab je
niweluje, tylko jakoś mam wrażenie, że to niebezpieczne ustawienie jest).
Jest jakieś sensowne rozwiązanie tej przypadłości, czy też /usr trzeba
trzymać w tym samym miejscu co / ?

btw, jakiegoś jasnego wyjaśnienia dlaczego /usr na osobnej partycji nie
posiadam, tak sobie wymyśliłem przy podziale dysku.

Pozdrawiam
    Jakub

--
#:> Jakub Krajniak *[ teodor ]* http://www.teodor.int.pl
#:> jid: teodor//uaznia.net     || sms: +48663283976