Ciekawa rzecz

Pon, 16 Sty 2006, 08:32:24 CET

On Monday 16 January 2006 07:37, Bartlomiej Niedziela wrote:
> Nastepujaca przypadłosc paczkowanego jadra (2.6.14.6-3):
>
> - mam 4 lacza DSL, rozlozylem sobie ruch przez iproute2 na trzy lacza z
> regula SAME (lub SNAT)
>
> po wpisaniu 1 do ip_forward robi 'Kernel panic'... ;-(
Pokaż co wypluł, tam powinno być trace z którego (może) było by wiadomo gdzie
szukać.

ps. najbliższy tydzień to ostatnie szanse na znalezienie poprawek do wrzucenia
do jajka przed ostatnim rebuildem kernela
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/