mozilla-firefox-1.5-2.2

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 16 Sty 2006, 08:51:14 CET

Dnia poniedziałek, 16 stycznia 2006 00:29, Dariusz Włodarczyk napisał:

> Zmusił może ktoś tę mozillę do gadania po polsku ? Zbudowałęm
> mozilla-firefox-lang-pl.spec z cvs, zainstalowałem i nadal uparcie gada
> po angielsku :(
No wreszcie udało mi się uruchomić firefox'a więc poszedłem za przykładem i
spróbowałem zainstalować paczkę mozilla-firefox-lang-pl z cvs. Niestety
miałem podobny problem. Na szczęście się nie poddałem i co prawda nie będąc w
temacie doszedłem do wniosku, że w paczce brakuje (a może ma zastąpić
mozilla-firefox-lang-pl-installed-chrome.txt) pliku
"/usr/lib/mozilla-firefox/chrome/pl-PL.manifest" więc go dodałem na podstawie
"en-US.manifest" modyfikując co nieco treść. Dostosowany plik w załączniku.

p.s. Próba odinstalowania mozilla-firefox-lang-pl-1.0.7 kończy się błędem więc
najpierw "rpm -e mozilla-firefox-lang-pl --noscripts". Zresztą tak samo jest
z wersją 1.5 z cvs'u.

TREŚĆ BŁĘDU:
cat: /usr/lib/mozilla-firefox/chrome/*-installed-chrome.txt: Nie ma takiego
pliku ani katalogu
błąd: %postun(mozilla-firefox-lang-pl-1.5-1.i686) skryptlet nie powiódł się,
status wyjścia 1

--
Pozdrawiam, Kamil.