Da się ustawić GW, dodatkowe numery IP (wraz z podsiecią ) oraz serwery DNS przy starcie interfejsu w PLD ?

Pon, 16 Sty 2006, 15:24:45 CET

GW, oraz DNS przydałyby mi się do uruchamiania notebooka w różnych miejscach
poprzez
ifup eth0_dom / eth0_praca / eth0_klient1

A ustawianie dodatkowego  numeru IP(z podsiecią) na interfejs jest mi
potrzebne gdy mam komputer który robi za natujący GW dla podsieci i
równocześnie za serwer DHCPD dla tej podsieci.

Jeśli dodam podsiec w rc.local to dhcpd nie wstaje (bo startuje wczesniej).

Z góry dzięki za sugestie.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright