Kernel 2.6.14.6-3 i lvm

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 16 Sty 2006, 21:17:01 CET

Kai wrote:

>Nie potrafię zmusić kernela 2.6.14.6-3 z ac-main żeby wystartował na
>maszynie z / na partycji LVM. Na kernelu 2.6.11.10-6 wszystko działa
>poprawnie. Na 99% initrd jest poprawne (w każdym razie wygląda zupełnie
>tak jak poprzednie) - chyba, że czegoś nie wiem. Przy starcie maszyny
>nie wykrywa partycji root (komunikaty na ekranie wskazują, że próbuje).
>Widziałem że ten problem pojawił się u kogoś na liście w ciągu ostatnich
>tygodni ale chyba bez rozwiązania. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Taaaa pojawił się u mnie i do dziś nie rozwiązany. Ostatnie jądro na
którym mi to działało to właśnie 2.6.11.10-6. A chciałbym przejść na
nowsze bo już powoli muszę budować sam niektóre pakiety z tego powodu,
np. X11-driver-firegl z racji tego, że moje jądro budowane jest ze
starszym glibc i przez to się pluje przy ładowaniu modułu jądra :( No
ale póki ten LVM nie będzie działał, a chyba nie będzie, jako że to
ostatni tydzień gdzie można poprawki do jądra zapodawać (jak wyczytałem
na pld-devel), to kicha :( Na zrobienie tego sam jestem za cieniutki
niestety i pomysły mi się skończyły.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] "Nie mogę dać ci rozumu, ale mogę dać ci dyplom". --- Czarnoksiężnik OZ