Kernel 2.6.14.6-3 i lvm

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Pon, 16 Sty 2006, 23:14:02 CET

Robert Święcki wrote:

>e.. tzn jak ze starszym glibc? chyba raczej przez niewłaściwą wersję
>kompilatora albo featurów kernela (smp, grsec itp.), bo przy budowaniu
>kernela z glibca jakotakiego się nie korzysta - znaczy z linkowania z
>libc i okolic.

Faktycznie to była wersja kompilatora (mea culpa - było to na tyle
dawno, że logi zdążyły się przekręcić)... co nie zmienia faktu, że nowy
driver (pewnie tak jak nowy kernel) jest kompilowany wersją 3.4.x, zaś
jąderko 2.6.11.10-6 wersją 3.3.x, co zmusza mnie do samodzielnej
kompilacji przy okazji upgradu drivera.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Kupiłem książkę napisaną Braille'em i pocierałem świńskie fragmenty. (Woody Allen)