Dell Latidiude D610

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 17 Sty 2006, 14:35:59 CET

On Tue, Jan 17, 2006 at 02:23:28PM +0100, Jacek Rzęsista wrote:
> i już widzisz dysk. Niestety jeżeli masz CD na SATA - nie zobaczysz go na tym
> kernelu. Jest w nim domyślnie wyłączona obsługa CD na SATA - jeśli mnie
> pamięć nie myli.

A nie da się przestawić trybu pracy cdroma czy cos koło tego ?

Wczoraj stawiałem serwer dellowski na sata(coprawda aacraid), ale
cdrom był wpięty tylko w 1 gniazdo na płycie a obok było 2xsata

pozdr,
m.

--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa