Dell Latidiude D610

Bartosz Belter bart w man.poznan.pl
Wto, 17 Sty 2006, 14:52:11 CET

Dnia wtorek, 17 stycznia 2006 14:19, Michal Abramowicz napisał:

> cześć,
> piszesz o problemach z dyskiem sata, a nie piszesz na jakim
> jądrze to robiłeś ...

Przepraszam, faktycznie to mi umknęło.
Jajko najnowsze dostępne na serwerze pld-linux: 2.6.14.6-3.

> ostatnio walczyłem z paroma sata i ogolnie rescuecd x86 z dnia
> 2005-08-12 dobrze sie sprawiło, ma to to 2.6.1*, sata srata itp
>
> moze najpierw zaciągnij nowe rescuecd i sprawdz co ci poda
> pcidev ide
> pcidev sata
>
> i juz :)

No, nie do końca, nie mogę wystartować z CD, co prawda nie próbowałem
rescuecd, tylko Live'a.
Jak wszystko inne zawiedzie, wypalę sobie rescue i popróbuję (jest tam
wbudowana obsługa SATA i dla dysków i dla CD?)

> ps: według mnie DELL'a laptopy są najlepsze

Nie są złe ;-)))

Pozdrawiam
Bartek