rescue CD & login via ssh

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 18 Sty 2006, 12:26:44 CET

Lukasz B wrote:

> w rescue akurat tak

Ale pozostaje problem 1. Nie pozwoli Ci sie zalogowac via SSH z pustym
haslem.

> serwer normalnie ma statyczny wlasny, ale jak tam wloze plytke, to nie
> bedzie mial.

Przydzielaj te same statyczne po DHCP (wedle MAC adresu) albo w ogole
przydzielaj je po DHCP niezaleznie od tego, czy pracuje normalnie, czy z
Rescue.

> a panie gienia moze te dwa wyrazy wklepac, az takie trudne nie jest...

Wiem, ze moze, ale lepiej, zeby nie musiala, to oszczedzisz sobie troche
pitolenia sie z pania Gienia przez telefon. ;]