Dell Latidiude D610

Bartosz Belter bart w man.poznan.pl
Śro, 18 Sty 2006, 12:30:21 CET

Dnia wtorek, 17 stycznia 2006 13:36, Bartosz Belter napisał:
> Witam,
>
> czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał może doczynienia z konfiguracją PLD
> + powyższy laptop? Niestety w moim przypadku nie chce to ze sobą rozmawiać.

Dziala! Dziekuje wszystkim za pomoc i uwagi. Rozwiazanie problemu bylo proste:
w najnowszym jajku na serwerze ftp sa wkompilowane jako moduly wszystkie
potrzebne mi SATA-drivery. Jedyne co trzeba zrobic, to wymusic wlozenie do
initrd tych modulow (a jak to zrobic wyczytalem z maili w biezacym watku).

Pozdrawiam i dziekuje!
Bartek