AC na vmware

marcin steć marcinek w nea.pl
Śro, 18 Sty 2006, 15:13:00 CET

Cześć,

Przyszły w końcu ciężkie/wesołe czasy kiedy forma kazała założyć
koszernego linuxa na łorkstację, więc musiałem zdjąc moje ukochane AC.
Ale teraz stawiam je pod VMware. chiałem jak nalezy na dysku emulowanym
scsi, tyko instaler z mini-iso nie wykrywa kontrolera. Nie ma też na
boku lspci a ja z /proc/pci to nie za bardzo umiem wywnioskować co to
zakontroler. W hałtu wyczytałem, ze pomaga podskrobanie
scsi_hostadapters="moduł od mojego kontrolera".
Pytanie: Co tam trzeba wpisać, żeby zobaczył?

marcinek