Kernel 2.6.14.6-3 i lvm - rozwi±zanie

Dariusz W³odarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 19 Sty 2006, 21:02:04 CET

Kai wrote:

>Uda³o mi siê rozwi±zaæ problem. Patch na geninitrd z svn wysy³am w
>za³±czniku (nie znam siê na robieniu patchy ale jest banalny wiêc chyba
>nie bêdzie problemu).

Dzia³a tak¿e u mnie z tym, ¿e _tylko wtedy_ gdy dodam parametr
--without-udev do geninitrd. Czy tak ma byæ ?

Dodatkowo podczas uruchamiania systemu sypie b³êdami o niemo¿liwo¶ci
stworzenia urz±dzeñ odpowiadaj±cych woluminom  logicznym, (co¶ tam chyba
pisze, ¿e /dev jest read-only) ale system uruchamia siê.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) W³odarczyk

[-= U¶miechnij siê :) =-] nie widzê powodu by dwa s±siednie narody takie jak np Niemcy i Polska mia³y kompletnie ró¿ne jêzyki.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl