eagle-usb z ready - działa ?

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Pią, 20 Sty 2006, 22:18:30 CET

Tomasz Witek wrote:
> ueagle rulez.
> mam nadzieje ze nie zniknie z kerneli > 2.6.14.6-4.2
>
> Jest szybszy w łączeniu. Cyk i mamy internet :)

Mam prośbę... Czy możesz mi podesłać ifcfg-ppp0 i inne pliki potrzebne
do skonfigurowania tego ? Bo próbuję na podstawie tego co jest na
pld-devel i nie bardzo mi idzie, pewnie jakaś głupota, ale już mam dość :(

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez tych, którzy jej nie posiadają. --- George Bernard Shaw