Książka adresowa na LDAP - jak zrobić?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 23 Sty 2006, 09:10:15 CET

On Fri, Jan 20, 2006 at 08:24:22PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Hej

Miałem zamiar to zrobic ale sobie odpóściłem ;_)

gógle Linux => książka LDAP

pierwszych 5 wyników powinno pomóc.

ze wskazówek:
1. zrób książke w mozilli, wyeksportuj do ldif
2. zrób to samo w sylphed-claws, do ldfif
3. OE/Foftłuk, do ldif

porównaj co masz w sródku i będziesz wiedział jak zrobić
katalogi w ldap'ie, dodatkowo jeszcze zwróć uwagę na sposób
nazywania "pól" między OE/O a Mozilla* ;-)

ponoć wiewiórcza poczta umie używać ldap'a

m.a.
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa