upload - przerywanie po losowym czasie

rbucek w interia.pl rbucek w interia.pl
Pon, 23 Sty 2006, 12:06:02 CET

Podczas wysylania plikow np. na poczte, upload w losowym czasie przerywa
- ok kilkunastu sekund, download dziala ok. Po instalacji systemu
wszysko dzialalo, zaczelo sie w czasie uzywania systemu, nie jestem w
stanie okreslic po czym, poniewaz zauwazylem zbyt pozno i nie wiem czy
to np po instalacji jakiegos programu. W innej dystrybucji np Ubuntu
dziala jak trzeba. Probowalem reinstall roznych wersji ndiswraperra,
wirless-tool, sprawdzalem na jadru dystrybucyjnym i skompilowanym przeze
mnie. W jaki sposob diagnozowac tego typu problemy? Ma ktos pomysl, co
jeszcze moge sprawdzic, zeby zidentyfikowac problem?

System PLD 2.0
wlan0 Planet-WL8303

Pozdrawiam
rafal