Squirrelmail

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Wto, 24 Sty 2006, 13:43:36 CET

Un dia un hombre llamado Artur Flinta tenia una idea:
> Cześć!
>
> Jestem jakiś niekumaty, ale jak się odpala squirrelmail pod PLD z nowym
> apache by było "the right way (TM)"? Bo standardowa instlacja, jakaś
> wstępna konfiguracja zrobiona, ale alias nie działa i pod spodziewanym
> adresem, znaczy spodziewam się, że będzie to http://domena/mail - tylko,
> ze mnie tam nie wpuszcza.

Pewnie masz w /etc/httpd/conf.d/10_common.conf dla / deny from all.
Albo zrób allow, albo zlinkuj gdzieś squirrela, gdzie będziesz miał
dostęp.

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269