Squirrelmail

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Wto, 24 Sty 2006, 23:02:30 CET

Un dia un hombre llamado Stacho Pal tenia una idea:

> Właśnie to przerabiałem. :) O 'starym' squirrelmail trza zapomnieć.
> Nawet jak dostanie dostęp, to nie wysyła/odbiera (?) listów.
> Ja zbudowałem z cvs-u, ździebko poprawiłem konfigurację
> (/etc/webapps) i hula.
Ja nie zmieniałem i odbiera/wysyła pocztę. Coprawda przy wysyłaniu jest
komunikt

ERROR: Bad or malformed request.
Server responded: Missing literal in APPEND

ale maile dochodzą. Odbiór poczty jest bez problemu.

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269