openswan i interfaces=%defaultroute

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Śro, 25 Sty 2006, 11:37:48 CET

Un dia un hombre llamado Marcin Albecki tenia una idea:
> Un dia un hombre llamado Stacho Pal tenia una idea:

> Pousuwałem, teraz mam linię pod linią bez żadnej przerwy, spacji czy
> taba

> Przerobiłem już różne konfigi i nic nie działa. Zaraz będę miał wersję
> 2.4 z cvs, zobacze czy to coś pomoże.

No i zrobiłem i... ch** wielki i dwa bombelki. Dalej nie działa.
Napewno to sprawa konfiga, ale już zrobiłem wszystko co mogłem. Nawet
sample z dokumentacji nie działa.

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269