Squirrelmail

Sławomir Sędyka kermit w krosno.tbg.net.pl
Śro, 25 Sty 2006, 11:34:24 CET

On Wed, 25 Jan 2006, Łukasz Maśko wrote:

> Sugeruję odpalić skrypt configure z katalogu squirella i wybrać w menu
> głównym opcję predefiniowanych ustawień dla określonego serwera IMAP.

Mam pytania bardziej kontrolne:
Jaki MTA
Jaki format skrzynek pocztowych na serwerze (maildir/mbox) ?

Dawno temu próbowałem pożenić ze sobą
postfiksa, squirrela i pine'a

efekt był mizerny i tylko się zniechęciłem.

Jak ktoś ma skonfigurowaną tę "trójcę"  razem,
to poproszę o wskazówki JTZ.

--
Sławomir Sędyka