szukam karty sieciowej z dobrym supoortem dla 802.1q

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 25 Sty 2006, 21:21:53 CET

On Wed, 25 Jan 2006, Przemysław Backiel wrote:
> szukam karty, która w PLD od razu bedzie ładnie smigała na 802.1q moze
> byc 1 Gbit (choc nie koniecznie) co mozecie polecic, chodzi o to, by nie
> denerować sie pozniej ze cos nie działa.. karta na PCI.

Kiedyś używałem e100 oraz e1000 z modułem ians od intela. Działało
świetnie i beproblemowo.
W momencie jak e100/e1000 weszły do kernela, były niestety bardzo okrojone
i wykastrowane. Nie mam pojęcia jak jest teraz bo od baaardzo dawna nie
używam vlanów na linuksie, ale wtedy trzeba było brać moduły z paczek,
prosto z intela, żeby to chodziło ładnie, szybko i wydajnie.