szukam karty sieciowej z dobrym supoortem dla 802.1q

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 25 Sty 2006, 22:23:05 CET

On Wed, 25 Jan 2006, Sławomir Kawała wrote:
> Z jajkiem 2.4, bo do 2.6 intel softu/modulu juz nie zrobil.

hhmmm - to ciekawe...
Czyli nie ma iansów dla 2.6? pitty... dobre to było...

> Nadal sa okrojone w porownaniu z intelowskimi, aczkolwiek wszystko
> dziala ok.

Szkoda, bo był tam support do wszystkich sprzętowych zabawek jak
szyfrowanie, snmp i wiele innych ficzerów.
Mi najbardziej podobał się support do snmp. AFAIR dało się o pewne rzeczy
bezpośrednio kartę odpytać :D