[AMD64] chroot -instalacja

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Czw, 26 Sty 2006, 14:49:13 CET

Witam.

Jestem szczęśliwym posiadaczem Athlona64. W chwili obecnej system chodzi na
emulacji 32 bitowej. Ostatnio próbowałem w końcu przejść na 64 bity niestety
z marnym skutkiem:/ Próbowałem czegoś takiego:

> rpm --root /mnt/hda1 --initdb
> poldek --root /mnt/hda1 -c poldek.conf -i kernel-grsecurity poldek bash
> --pmopt="ignorearch"

No i pakiety się zainstalowały ale niestety żaden skrypt instalacyjny się nie
wykonał.
>błąd: %post(kernel-grsecurity-2.6.14.6-3.amd64) skryptlet nie powiódł się,
>status wyjścia 255

Dodatkowo fant z którym nie mam pojęcia co zrobić:
>chroot: nie można uruchomic polecenia `/bin/bash': Błędny format pliku
>wykonywalnego

Ogólnie porażka:( Jest gdzieś jakieś howto jak zainstalować taki system przez
chroot?;) Lista i google coś nic mi nie chcą powiedzieć na ten temat.

Z góry mówię, że jestem prostym user'em;)
--
Pozdrawiam, Kamil.