[OT] Re: alsa emu10k1 kernel 2.6.15.1

BeCe boski_cinek w o2.pl
Sob, 28 Sty 2006, 19:03:54 CET

Lukasz Glebicki napisał(a):

> To nie jest koncert życzeń, tylko zgłaszanie błędów. Bardzo możliwe, że psuje
> któryś z naszych paczy (alsa-git). U mnie na jedynm z kompów też nie działała
> alsa na snd-intel8x0. Tylko zapomniałem o tym;-)

Skoro o 2.6.11 mowa, to to u mnie ostatni kernel na ktorym poprawnie
dziala zapis na moim flashowym odtwarzaczu iRiver wykrywanym jako
/dev/sda. Na wyzszych mam zapis ponad 10x wolniejszy. Co ciekawe inny
pendrive (wykrywany jako /dev/sda1) dziala w porzadku.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"