Upgrade Postgres 8.0 do 8.1

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 31 Sty 2006, 12:19:24 CET

On Tue, Jan 31, 2006 at 10:36:30AM +0100, MiB wrote:
> ważnych baz, to usunąłem poprostu starego PGSQLa i folder
> /var/lib/pgsql [wcześniej zrobiłem backupa ).
> Niestety - po upg baza nie chce wstać :( Zwraca taki błąd:

Odpowiedz do twej 2 wypowiedzi masz tutaj:
/var/lib/pgsql a powinien pan /var/lib/pgsql/*

więc postgres nieMOŻE być w grupie root bo to bez sensu
wywal go z niej. załóż katalog /var/lib/pgsql i nadaj takie o to
prawa
drwx------   8 postgres postgres 4096 2006-01-30 08:19 pgsql
jeżeli już musisz mieć w /var/lib/pgsql, bo ten katalog możesz
wskazać gdzie indziej uzywając /e/s/postgres ;-)

no to powodzenia
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa