rc-scripts, dhcpcd i jego opcja -h - jak to pożenić ze sobą?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 1 Lip 2006, 11:47:13 CEST

On Fri, Jun 30, 2006 at 11:04:05PM +0200, Łukasz Maśko wrote:

> No to dopisałem:
> DHCP_OPTIONS="-Ddt 15 -e /etc/dhcpc -h `hostname` -F both"
> Ważne te dwie ostatnie opcje, poprzednie są na inne potrzebny. Chociaż to na
> końcu to tak trochę na czuja i do końca nie wiem, czy mi to potrzebne, czy
> też nie.

> A bo ja wiem... Może komuś było potrzebne i już zaimplementował odpowiednią
> zmienną. Jak rozumiem - nic takiego nie miało miejsca. No nic.
pytanie po co miałby to robić? ;)
trza pamiętać że:
- z dziwacznych opcji do dhcp korzysta kilka procent "użytkowników".
- obsługa wszelkich zmiennych tego typu - "uderza" we wszystkich (bo to
  zawsze jakieś tam instrukcje więcej do wykonania)

więc - zbyt dużo takich "ułatwień" też jest niezdrowe ;)
(a co to za różnica czy się wpisze kilka liter tu czy tu)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI