Wypalanie DVD

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 2 Lip 2006, 18:19:55 CEST

On Fri, 30 June 2006 22:10:21 +0200, Grzegorz Sójka wrote:

[...]

> A mógł by mi ktoś podrzucić komendę do wypalenia dvd-iso ściągniętego z
> netu? Tak na dobry początek. Potem to już sam będę mana czytał.

No, tego... Zależy od... eee... np.

growisofs -dvd-compat -Z /dev/dvdrw=image.iso

cdrecord -v -sao dev=/dev/dvdrw image.iso

Wersja minimal, oczywiście (potrzebne poprawne nazwy
urządzenia i obrazu).

> Daje się tym dvd wypalić? Mi się wydawało, że to tylko do zwykłych cd-ków.

Tak (patrz numer wersji).

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                Największy akcelerator pracy Twojego systemu