Konfiguracja cvsweb

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 4 Lip 2006, 16:28:55 CEST

Mam na serwerku CVS. Działa poprawnie, zarówno zdalnie jak i lokalnie. Mam
też apache'a, na którym poprawnie działa np. squirrelmail i gallery.
Zapragnąłem spiąć jedno z drugim przez cvsweb. Zainstalowałem pakiet, w
pliku /etc/webapps/cvsweb/cvsweb.conf wpisałem poprawną ścieżkę do mojego
lokalnego CVS-u, restart apache i... nie działa. Przy próbie połączenia się
z http://mój.host/cvsweb/ dostaję tylko komunikat

Access forbidden!
 You don't have permission to access the requested directory. There is
either no index document or the directory is read-protected.

A w logach wpisy postaci

Directory index forbidden by Options directive: /usr/share/cvsweb/

W plikach /etc/webapps/cvsweb/{apache,httpd}.conf jest wpisane to co w
standardzie. A ja nie mam już pomysłu na to, co może być nie tak.

Gdzie jeszcze zajrzeć i czego _konkretnie_ szukać? Z góry dzięki za
podpowiedź.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V