Co jest zrypane - płyta czy PLD? (lekko pilne)

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Wto, 4 Lip 2006, 22:31:34 CEST

Dnia poniedziałek, 3 lipca 2006 15:28, Bohdan R. Rau napisał:
> ABIT NF8-V2 nForce3 S754

ABIT i wszystko jasne

> Pilne dlatego że boss kupił mi kompa do pracy,

Nie pozwolić bossom kupować czegokolwiek!!!

A ja dostałem drukarkę HP-5940 - kicha totalna - odradzam jej zakup.
Sterowniki OK - lecz podajnik papieru to żenada.  Przykład: wszędzie jest jak
byk napisane, ze można drukowac na kopertach, nawet stos kopert jest na
podajniku papieru - ale nie da się nadrukować nawet na jednej - od razu się
zacina cała drukarka.  Brak tacki na wydruki - jak wrzucę 20 stron to mam je
rozrzucone po całym stole.

Urządlenie wielofunkcyjne HP-6200 - drukuje/kopiuje/odbiera faxy OK - ale
wysyłanie faxów męka (parodia podajnika kartek) a skanowanie to absurd.  Mam
to cudo na biury między dwoma kompami - podłączyłem do jednego - a jako
skaner udostępniłem przez sieć/xinedt/sane drugiemu kompowi.

1. kałamarz mikro
2. ciekawostka - jak zrobiłem podgłąd do skanu na kompie pierwszym to
urządzenie się wiesza!!!  Za to działa podgląd skanu przez sieć na drugim
kompie.....  Czyżby Sane nawalało?

Miesiu

--
Zobacz Player MP3 w Zegarku: