upgrade udev

Miłosz miloszk-portal w wp.pl
Nie, 9 Lip 2006, 16:02:30 CEST

> nie instalować. powyższe pokazuje, że nie wiesz co czynisz.

Bardzo mozliwe. W takim razie prosze o pomoc w przejsciu na udev,
obecnie mam cos mocno namieszane - urzadzen w dowolnej kolejnosci
podlaczac nie moge, wszystko zachowuje sie jakbym mial devfs,
a pakiet udev-074 jest zainstalowany. Przed jakims upgrade nie bylo
problemow.
Byc moze namieszalem dodatkowo probujac uruchomic
aparat cyfrowy przez digikama przez PTP na koncie usera - kiedys dzialalo,
ale znow po jakims tam upgrade hotpluga przestalo.

Wiec bardzo mozliwe, ze nie czegos nie rozumiem lub malo rozumiem.
Prosze wiec o krotkie wyjasnienie co mam nie tak i co powinienem
zainstalowac,
a czego nie, lub tez podanie jakiegos linku w celu doszkolenia :)
Dziekuje i pozdrawiam.