Wireless na PCMCIA

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 10 Lip 2006, 22:13:30 CEST

Witam,

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Laptopa Compaq E610c, no i chciałbym
dokupić do niego jakąś kartę bezprzewodową.

Problem jest w tym że nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie i właśnie
proszę was o pomoc.

Chciałbym jakąś kartę która będzie bezproblemowo działać na PLD, do tego
dobrze by było by obsługiwała 802.11a+g, bo chyba będę miał routerek który na
5Ghz będzie działać (Linksys).

Myślałem by kupić jakąś kartę Linksysa, ale nie znalazłem informacji by ona
dobrze działała pod PLD, widziałem coś z ndiswrapper, ale czy do dobrze
działa? Nie ma z tym żadnych problemów?

A jakieś inne sieciówki które posiadają sterowniki pod linuksa??

Dzięki za pomoc i radę,

Paweł