symfony i mod_rewrite

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Wto, 11 Lip 2006, 20:21:48 CEST

Witam

 Piszę tutaj ponieważ nie znam się na rzeczy a mam nadzieję że ktoś
podpowie :)

Staram się sobie poradzić z frameworkiem symfony (php). Wszystko gra
fajnie jeśli pliczku (w załączniku) nie ma w katalogu web. Mam jednak
wrażenie że odpowiada on za zmianę urli  na właściwą informację.
Normalnie zamiast zobaczyć Congratulations z tym pliczkiem widzę 500
error. Czego mi brakuje lub co powinienem zmienić.

pozdrawiam

--
Przemysław Staniszewski