mały serwer

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 12 Lip 2006, 00:38:21 CEST

Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> Ostatnio pojawiło się coś takiego:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=25825. Co o tym sądzicie?? Jak
> by to działało z PLD?? Stabilne to to? Z tego co gdzieś tam wyczytałem
> ciągnie to tylko 13 Wat więc bardzo mało. Chcę sobie postawić mały

U mnie 31W, a nie 13 i to nie licząc dysku i wydajności zasilacza.
Zasilacz bierze (po włączeniu na spinacz, ale nieobciążony) 19W. Dysk
bierze prawie 9W, a co ciekawe --- wyłączony komputer (ale z
podtrzymywaną sieciówką) ciągnie 10W, a sam zasilacz, bez niczego
podpiętego (poprostu włączony do sieci, ale nie odpalony) --- 6.

A jakie macie doświadczenia z pasywnymi zasilaczami? Możecie coś
konkretnego polecić?