i810fb i PLD

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 12 Lip 2006, 14:06:18 CEST

Witam!
Poniewaz do Ac wchodzi jako domyslny element frame buffer, chcialbym moc
sie nim cieszyc rowniez u siebie. Problem polega na tym, ze ten obecny w
PLD (vesafb) dziala zle z moja karta graficzna Intela (przy ladowaniu
ekran jest zamrozony, a po przelaczeniu sie z uruchomionych X-ow
czcionka jest niebieska). Rozwiazaniem jest w moim przypadku uzycie
i810fb. Tyle, ze z tego co wyczytalem w sieci sterownik nie dziala,
jezeli nie jest wkompilowany w jadro. Probowalem dodawac go do initrd,
ale nie bardzo chce dzialac. Probowalem tez skonfigurowac lilo tak,
jak napisano na wiki Gentoo
(http://gentoo-wiki.com/HOWTO_fbsplash#Intel_i810), ale tez nic z tego
(BTW: na tej stronie wspominaja, ze duzo uzytkownikow kart Intela ma
problemy z vesafb-tng). Wie ktos moze jak rozwiazac ten problem? Bo
jakos budowanie oddzielnego kernela nie bardzo mi sie usmiecha.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"