Rozlecial sie fb

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 12 Lip 2006, 14:28:26 CEST

> Nie będzie zupełnie czy nie będzie ładowane standardowo? Jeśli to drugie to
> małe piwo. Jeśli to pierwsze to szkoda - już się do tego przyzwyczaiłem.

Vesafb-tng nie bedzie zupelnie. Niestety nawet z nieladowanym
standardowo czesc maszyn sie nie bootuje. Jak ktos uzywa, bedzie musial
sobie jajko sam przebudowac. Niestety wazniejsze jest zeby kernel "by
default" dzialal na jak najwiekszej ilosci maszyn niz zeby czesc
uzytkownikow miala konsole w 1024x768 czy ilestam.

M.