tuner TV avacs

Robert Kurowski koorek@pld-linux.org koorek w gmail.com
Czw, 13 Lip 2006, 10:08:04 CEST

06-07-09, Tomasz Grobelny <tomasz w grobelny.oswiecenia.net> napisał(a):
> Mam kartę AVACS Mpeg TV Station która przedstawia się jako:
> 00:0a.0 Multimedia video controller: Conexant CX23880/1/2/3 PCI Video and
> Audio Decoder (rev 05)
> Obraz działa ok (kdetv), natomiast dźwięku wydobyć nie mogę. Na płytce
> oprócz CX23881-19 znalazłem jeszcze układ TEA5767 (oraz parę mniejszych ale
> chyba mało istotnych). Do modułu cx88xx próbowałem dodać opcje tuner=62, bez
> efektu. Jak na tym uruchomić dźwięk?

Sprawdz czy line-In (bo pewnie tak masz do karty dzwiekowej podpiety
tuner) wyciszony czy nie, domyslnie zdaje sie ze tak wlasnie jest.
Sprawdz rowniez czy przypadkiem nie masz dzwieku na 5.1 - np
alsamixerem

btw, opcja tuner to raczej do tunera FM sie tyczy nie samego dzwieku

Robert 'koorek' Kurowski
JID: koorek w pld-linux.org