cups 1.2.1 i samsung

Mariusz Piotrowski piotrowski.mariusz w gmail.com
Czw, 13 Lip 2006, 20:41:38 CEST

Witam
Pragnę przejść na nowego cupsa ale niestety nie mogę. Używam nadal
cups-1.23-5. Moja drukarka to samsung ml-1510. Do tego używam sterownika
ze strony samsunga. Działa to bez zarzutu. Na nowym cupsie nie udaje mi
się uzyskać wydruku, chociaż właściwie zostaje zidentyfikowana moja
drukarka.

Jednak ostatnio pojawiła się nowa wersja sterowników dla drukarek ( i
skanerów) samsunga, ale w tej wersji nie mogę już zainstalować. Wywala
się na takim błędzie
ERROR: HARDWARE_PLATFORM undefined, execution aborted

w skrypcie instalacyjnym za ten błąd odpowiada coś takiego

test -n "$HARDWARE_PLATFORM" || abort_execution "HARDWARE_PLATFORM
undefined"
if [ "$HARDWARE_PLATFORM" != "i386" -a "$HARDWARE_PLATFORM" !=
"x86_64" ]; then
	abort_execution "Unsuppored hardware platform \"$HARDWARE_PLATFORM\""
fi

Może jakiś posiadacz drukarki samsunga coś na to poradzi?
http://tinyurl.com/j9qmd tu można ściągnąć ten pakiet ( jeszcze ciepły
bo sprzed dwóch dni)
Wiem, że to nie jest koszerne, że powinienem się zwrócić do producenta:)

	Tak więc może z drugiej strony. Zainstalował ktoś na nowym cupsie tą
drukarkę, albo też jakiś model pokrewny ( czyli jeden z serii tanich
czarnobiałych drukarek laserowych) ? Jeśli tak to proszę wylistowanie
koniecznych pakietów i hinty co do tego jak to skonfigurować.
Pozdrawiam i dziękuję za uwagę.

--
Mariusz Piotrowski <piotrowski.mariusz w gmail.com>