[Th] INIT: PANIC: segmentation violation

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 14 Lip 2006, 23:59:29 CEST

Cześć,
mam problem z instalacją Th z root na reiser4. Instalacja ok, system zaczyna
wstawać i w momencie kiedy init powinien zapytać o 'interactive startup'
dostaję:

INIT: PANIC: segmentation violation at 0x.......

i tak w kółko co 30sec. System ofc nie wstaje. Jedyne czym ta instalacja różni
się od podobnej którą robiłem jakieś 2tyg temu to to ze tam root był na
XFSie, a ten jest na reiser4.

Wyszperałem w googlach i innych archiwach żeby wziąć najnowsze SysVinit -
przebudowałem, zainstalowałem ale wciąż to samo. Podobny problem poruszany
był na forum ale rozwiązanie juz nie ;(

Pomocy? TIA.

m.

--