z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Sob, 15 Lip 2006, 00:13:59 CEST

Witam

 Jak w pytaniu. Trochę temat dla newbie, ale w sumie jestem Ciekaw.
Oczywiście applowcom i użytkownikom windowsów podziękujemy. Klient pod
X'y. Thunderbird ma braki. Nie widzę nigdzie powiadamiania o poczcie dla
poszczególnych folderów. Może po prostu nie widzę. Kmail wydaje się być
najbardziej rozbudowanym. Swoją drogą.. Może ktoś wie jak można zmienić
czcionkę (korzystając z gnome na pokładzie) tam gdzie jest  'Plik,
Edycja.. ' itd.

W sumie nie wiem dlaczego przestałem korzystać z kmaila. Filtr jest
bardzo agresywny ale to też pewnie da się przestawić.

Hmm :) Lepiej późno niż wcale

ps. Ciekaw jestem czy ktoś napisze mutt w terminalu :)

--
Przemysław Staniszewski