[Th] OpenOffice.org 2.0.3

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 15 Lip 2006, 00:48:57 CEST

Cześć,

Udało się w końcu zbudować OpenOffice.org w środowisku Th, paczki (dla
i686) wraz z indeksami (pndir) znajdują się pod adresem:

	http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/th/

OpenOffice.org nie tylko się buduję, ale też wydaje się uruchamiać.
Potrzebuje jednak STLport4, którą to paczką umieściłem w tym samym
miejscu.

Zbudowane z bcondami `--with th' oraz `--without mozilla'

Uwagi mile widziane.

PS: Podziękowania dla Artura Flinty który nie tylko udostępnił całkiem
sympatyczną maszynę do budowania, ale także skutecznie mobilizował mnie
marudzeniem `czemu maszyna się nudzi?'. A nie miałem serca odpalać tam
distributed.net (może teraz) :-)

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.