z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Enleth enleth w enleth.com
Sob, 15 Lip 2006, 01:38:44 CEST

Dnia sobota 15 lipca 2006 01:16, Michal Kochanowicz napisał:

> mutt na _K_onsoli.

> KMail jest koszmarnie zapluskwiony i wolny. No dobra, 3.5.3 nie sypie
> się już tak często, ale nadal robi dziwne sceny.

Jak dla mnie, całkiem stabilny, tylko backend IMAP potrafi się czasem sypnąć z
SIGSEVem na kiepskim łączu - chyba nie lubi zerwanych połączeń i
retransmitowanych pakietów. Coś o tym wiem, bo parę miesięcy byłem na łączu z
30-40% strat. Poza tym, nie narzekam - przynajmniej wygodny, całkiem ładnie
wyświetla maile i ma niezłą obsługę GPG.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}