z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

h.exe h.exe w wp.pl
Sob, 15 Lip 2006, 03:41:02 CEST

Elou.

Dnia sobota 15 lipca 2006 01:16, Michal Kochanowicz napisał:
> KMail jest koszmarnie zapluskwiony i wolny. No dobra, 3.5.3 nie sypie
> się już tak często, ale nadal robi dziwne sceny.
Jak z pluskwami - nie wiem, ale KMail przy Thunderbirdzie zdaje się być
demonem szybkości - przynajmniej tak było u mnie..

Używam, bo zintegrowany z KDE. I prosty w obsłudze ;].

Pozdrawiam,
Hexe
--
Earth is full. Go home.

Hexe the Witch				GG: 3213145
Registered Linux User #391732		JID: hexe//uaznia.net