z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej. + BUG REPORT

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 15 Lip 2006, 11:01:51 CEST

Też używam kmail'a. Próbowałem używać thunderbird'a bo wielu znajomych go
chwali ale jednak ostatecznie kmail wygrywa.

Dnia sobota, 15 lipca 2006 09:58, Pawel Koska napisał:
> Mi też działa szybko (jak na mój komputer) i nie wywala się za często...
> nie powiem zdarza się, ale jest to sporadyczne i idzie się do tego
> przyzwyczaić :-)

No to się przy okazji podepnę. Po zainstalowaniu gnupg-agent-1.9.20-2,
gnupg-agent-xinitrc-1.9.20-2 podczas wylogowania w kde (albo
restartu/wyłączenia koputera) jak kmail działa, kmail się wysypuje.

Mam tak ja i identycznie ma znajomy. Ktoś może coś na to poradzić? Jak
potrzeba więcej informacji to chętnie podeśle gdybym tylko wiedział co;)

--
Pozdrawiam, Kamil