z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Enleth enleth w enleth.com
Sob, 15 Lip 2006, 11:18:22 CEST

Dnia sobota 15 lipca 2006 10:45, Michal Kochanowicz napisał:

> Proponuję eksperyment:
> 1. Otworzyć folder w mutt.
> 2. Otworzyć ten sam folder w KMail przez IMAP.
> 3. Wykonać jakąkolwiek operację na folderze w mutt (choćby zapisać
>    zmiany "$").
>
> KMail po takiej operacji potrafi uznać że w folderze nie ma żadnych
> maili. Jeszcze niedawno zwyczajnie wylatywał z SEGV, ale jak podesłałem
> backtrace to zrobili jakąś trywialną łatkę "żeby przynajmniej się nie
> wywalał".
>
> A jak się nie wywali to przynajmniej nie zauważa zmian w folderze, mimo
> usilnych prób odświeżenia.

Wiesz, to chyba kwestia tego, że co implementacja to inny IMAP, nawet twórcy
daemonów się dogadać średnio mogą (a wojny między courier-imap a uw-imap to
na pewien czas przypieczetowaly...). Pewnie masz na serwerze coś innego niż
courier-imap, bo mi na tym jednocześnie działają dwa kmaile i mutt bez
problemu.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}