z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Sob, 15 Lip 2006, 13:39:51 CEST

Mniej wiecej Sat, Jul 15, 2006 at 10:45:22AM +0200, zainteresowany Michal Kochanowicz rzekl:

> Proponuję eksperyment:
> 1. Otworzyć folder w mutt.
> 2. Otworzyć ten sam folder w KMail przez IMAP.
> 3. Wykonać jakąkolwiek operację na folderze w mutt (choćby zapisać
>    zmiany "$").
>
> KMail po takiej operacji potrafi uznać że w folderze nie ma żadnych
> maili. Jeszcze niedawno zwyczajnie wylatywał z SEGV, ale jak podesłałem
> backtrace to zrobili jakąś trywialną łatkę "żeby przynajmniej się nie
> wywalał".

To ja proponuję zrobić odwrotny eksperyment:
1. na serwerze odpalić mutta bezpośrednio na skrzynce, najchętniej
podjechać w okolicę nowych maili
2. odebrać pocztę IMAPem
3. zobaczyć śliczny SEGV mutta

:)