z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Sob, 15 Lip 2006, 17:21:42 CEST

Osóbka znana jako Piotr Wydymus, wystukała:
> Chciałbym, żeby KMail wysyłał mi pocztę z poszczególnych kont z
> odpowiednimi nagłówkami (np. from). Chodzi o to, że jestem zapisany na
> kilka list dyskusyjnych, ale na różnych kontach mailowych. No i np. żeby
> pisać na pld-users-pl muszę za każdym razem ręcznie zmieniać pole Od z

prawoklik na folderze z listą dyskusyjną - Właściwości i wybierz sobie
Tożsamość nadawcy...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl