[OT] openoffice.org-2.0.3-0.0.3

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pon, 17 Lip 2006, 01:03:59 CEST

Krystian Tomczyk napisał(a):
> Witam
> Pół roku temu otwierałem (w ówczesnym OO) jednego xls'a i po zmianie
> kilku liczb ponownie zapisałem - wynikowy plik miał 25600 B
> Dziś ten sam plik otwieram w openoffice.org-2.0.3-0.0.3, zmieniam kilka
> liczb i po zapisie plik ma 140800 B
> Czyżby programiści OO byli coraz bliżej formatu xls z MS?
> Plik zapisany jako ods zajmuje tylko 20298 B

Zauważyłem ten efekt tyle, że z plikami DOC. Wcześniej z reguły pliki te
po zapisaniu zmniejszały się... Efekt pojawił się wraz z wersją, która
po raz pierwszy była budowana z javą (qrcze nie pamiętam, która to była
wersja).

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem. Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.