z kategorii pytań dla newbie: jakiego używasz klienta poczty elektronicznej.

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 17 Lip 2006, 10:25:00 CEST

On Mon, 17 Jul 2006, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> już myślałem że nie padnie nazwa tego programu ;) też używam pine'a od
> wielu wielu lat.. mimo pewnych brakó (a może ja nie umiem)

np. co?

Bo jest mnóstwo rzeczy, które można zrobić. Od kolorowania, przez wiele
skrzynek odbiorczych i ładny widok wątków, po automatyczne wybieranie
tożsamości czy nawet bardzo różnych rzeczy w zależności od wybranego np.
katalogu.
Dużo się tu da.
Bardzo wiele dają łatki na naszym pine...

> to jednak nigdy nie zamieniłem go na nic innego :)

Ja się zastanawiałem nad mutt-em, ale po pewnym czasie zrezygnowałem. Nie
chciało mi się w tym grzebać