ALSA - poraz wtóry

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 17 Lip 2006, 21:29:04 CEST

Trochę cofam moją poprzednią wypowiedź bo może mi się udało uzyskać właśnie
namiastkę tego co miałem kiedyś.... ze skryptu aoss przerzuciłem do .bashrc
export zmiennej LD_PRELOAD i nawet całkiem fajnie śmiga xmms, kadu i mplayer
naraz na oss.

Pozostaja dwa pytania:
- co taki eksport tej zmiennej może namieszać? Bo ja pojęcia nie mam do czego
ona służy. Przypuszczam, że coś miesza skoro jest to jako oddzielny skrypt
- ciekawe jak sprawują się z tym inne aplikacje i gry... niestety tego
ostatniego nie mam narazie jak sprawdzić bo niestety chwilowo jest bez
grafiki z 3d:(

Zobaczę co z tego będzie. Wszelkie komentarze mile widziane;)
--
Pozdrawiam, Kamil